Vervaldatum

Functie

  • Je geeft administratieve ondersteuning aan de directie en management ICT.
  • Je zorgt voor het documenten- en agendabeheer.
  • Je zorgt voor de personeelsregistraties omtrent werktijden.
  • Je geeft ondersteuning aan het financieel beheer van ICT:
    • Verwerking facturen, bestellingen, offertes
    • Opvolging ICT begroting
    • Administratief contractbeheer

Profiel

  • Je hebt een bachelorsdiploma in een administratieve richting.
  • Je bent klantgericht, luistervaardig en hebt een correcte en vlotte communicatiestijl.
  • Je werkt nauwgezet, bent analytisch en gedreven
  • Je bent stressbestendig en kan zowel zelfstandig als in team goed functioneren.
  • Je bent leergierig.
  • Je hebt een goede kennis van Word, PowerPoint, OneNote, SharePoint.
  • Je hebt doorgedreven kennis van Excel.
  • Kennis van personeelstool Saga is een pluspunt
  • Je hebt ervaring in secretariaatswerk of directieassistentie.
  • Je bouwt een vertrouwensrelatie op met de medewerkers en houdt voeling met wat er leeft op de werkvloer.
  • Je bent vlot Nederlandstalig.

Je contractvoorwaarden

  • Voltijds contract onbepaalde duur.
  • Een afwisselende job in een hoog technologische en geavanceerde omgeving.
  • Leuke extra’s: maaltijdcheques, eindejaarspremie, attractiviteitspremie, groepsverzekering, sportfaciliteiten.
  • Gratis hospitalisatieverzekering met ruime dekking.
  • Gratis verzekering gewaarborgd inkomen (na vijf jaar anciënniteit).
  • Indiensttreding 1/10/2021.

Info loon en extralegale voordelen

  • www.azsintmaarten.be

Meer info?

Lily Lodewijk, directiesecretaresse: Lily.Lodewijk [at] emmaus.be,  0499 51 83 87.