Functie

  • Je maakt deel uit van het team gebruikersondersteuning en je rapporteert aan de hoofdverantwoordelijke gebruikersondersteuning.
  • Je bent voor onze eindgebruikers het aanspreekpunt voor ICT,  je capteert hun vragen, storingen en problemen, je biedt hen ondersteuning zowel telefonisch, remote als onsite.
  • Je zorgt voor de goede werking van het informaticapark, en zorgt voor een goede rapportage in ons assetbeheer.
  • Je registreert al jouw acties en alle meldingen in onze service levelmanagement tool.
  • Je werkt mee aan de technologische uitbouw van onze organisatie.
  • Je geeft binnen projecten de nodige technische ondersteuning waardoor systemen ook na de projectoplevering geborgd kunnen worden binnen de ICT organisatie.
  • Je staat mee in voor de verdere uitbouw van onze documentatiestructuur.
  • Je komt mee in een wachtsysteem, en bent gemiddeld om de 12 weken van wacht.

Profiel

  • Je bent klantgericht, luistervaardig en hebt een correcte en vlotte communicatiestijl.
  • Je werkt nauwgezet, bent analytisch en gaat gedreven op zoek naar oplossingen.
  • Je bent stressbestendig en kan zowel zelfstandig als in team goed functioneren.
  • Je bent leergierig.
  • Je hebt een opleiding informatica achter de rug, of ervaring in een gelijkaardige rol.

Je contractvoorwaarden

  • Voltijds en een contract van onbepaalde duur
  • Een afwisselende job in een hoog technologische en geavanceerde omgeving
  • Kans op doorgroeien
  • Maaltijdcheques, eindejaarspremie, attractiviteitspremie, groepsverzekering
  • gratis hospitalisatieverzekering met ruime dekking
  • gratis verzekering gewaarborgd inkomen (na vijf jaar anciënniteit)

Info loon en extralegale voordelen

http://www.azsintmaarten.be

Meer weten ?

Koen Verbeeck,  ICT operations manager via  0474/45.68.39

De dienst gebruikersondersteuning werkt voor alle voorzieningen van Emmaüs. De selectieprocedure verloopt via het AZ Sint-Maarten.